piątek, 11 kwietnia 2014

Uncountable nouns, proste urozmaicenie podręcznikowej lekcji dot. rzeczowników niepoliczalnych

Lekcja dotycząca rzeczowników niepoliczalnych w podręczniku, którego używam na zajęciach zawiera wiele ćwiczeń, więc nie potrzebowałam dodatkowych zadań pisemnych. Po zapoznaniu uczniów ze słownictwem (pokazując im prawdziwe pojemniki) i drillingu na flash cards (source poprosiłam ich o uzupełnienie kilku zadań. 


Zadania pisemne przeplatałam odpytywaniem przy pomocy piłeczki (rzucam piłeczkę uczniowi, który ma dokończyć np. a slice of... / a bunch of... itd.), zadaniami w parach: dopasowywanie pociętych wyrażeń, a także granie nimi w memory.


W czasie zajęć powstał także projekt grupowy: plakat.
(Musicie przyznać, że mam wyjątkowo uzdolnioną plastycznie grupę :-))


1 komentarz:

  1. Podoba mi się pomysł na plakat grupowy :) Wyszło czytelnie i estetycznie.

    OdpowiedzUsuń