piątek, 28 maja 2021

Summer Time with Bunia, czyli moja buldożka bohaterką wakacyjnej historii

 Nie od dziś wiadomo, że moje zwierzaki - Puszek i Bunia - wiernie towarzyszą mi w każdej czynności: od picia porannej kawy, do pracy późnym wieczorem. Kiedy zajęłam się przygotowaniem materiałów o tematyce wakacyjnej, od razu wiedziałam, kto będzie bohaterem historii obrazkowej. 


Bardzo się cieszę, że udało mi się stworzyć materiały z Bunią w roli głównej. Jeśli się Wam spodobają, to postaram się o więcej!


W plikach znajdziecie flashcards: sunglasses, flip flops, towel, umbrella, sunscream, a także treść historii i karty pracy. Pobawcie się z dziećmi kartami obrazkowymi, opowiedzcie historię o roztrzepanej plażującej Buni i uzupełnijcie wybrane karty pracy. Historię obrazkową polecam wydrukować w formacie A3.

Zostawiam dla Was linki do materiałów poniżej, są zupełnie darmowe. Mam jednak prośbę, abyście polubili profil mojego bloga na FB, jeśli je ściągniecie. Będzie mi miło! A Buni w szczególności ;)

Karty obrazkowe oraz historię obrazkową możesz pobrać --> TUTAJ



Tekst historii obrazkowej i karty pracy możesz pobrać --> TUTAJ


Życzę Wam udanych wakacji!

3 komentarze: