poniedziałek, 24 maja 2021

At the airport, czyli jedną nogą na wakacjach

 W tym roku wakacje raczej nadal nie będą wyglądały tak, jak dwa lata temu i wcześniej, ale mimo to temat lotniska i podróży samolotem pojawił się na moich zajęciach.

Zaczęliśmy od obejrzenia filmu ze startem samolotu i zastanowiliśmy się dokąd może lecieć. Rozruszaliśmy się w rytm piosenki od Super Simple, "10 Little Airplanes".


Przyszła pora na zabawy z flashcards. Mam dla Was gotowe karty obrazkowe, których użyłam na zajęciach, dzięki uprzejmości Marcina. Możecie je pobrać za darmo tutaj --> KLIK
(WeTransfer ważny przez tydzień od dnia publikacji postu; jeśli będziecie potrzebowali tych kart później, to proszę o maila.)


 

Pobawiliśmy się w maszynę x-ray (niestety nie mam zdjęcia!). Na stoliku rozłożyłam czarną folię do pakowania. Jedno z dzieci siedziało przy niej z zasłoniętymi oczami. Inne kładły na 'taśmie' przedmiot z sali i ciągnęły folię tak, aby kolega, który siedzi z zamkniętymi oczami przy stole mógł dotknąć obiektu rękami i odgadnąć jego nazwę. 

Na koniec, już jedną nogą na wakacjach, poprosiłam dzieci o spakowanie wakacyjnych walizek. Dzieci narysowały na karcie pracy znalezionej online, co chciałyby zabrać na wakacje i opowiedziały o tym innym. 



5 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł, niestety nie mogę pobrać załączonych kart, chyba brakuje mi jakiegoś programu. Czy mogłabym prosić o wysłanie kart na maila? magdalenazawieja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja gdy wyjechałem do USA za pracą ogromny problem sprawił mi język angielski. Znajomi w pracy właśnie mi śpiewali "Sto lat sto lat" oczywiście po angielsku. A ja stałem jak głupi nie wiedząc o co im chodzi. Nie znałem wtedy angielskiego odpowiednika ani dobrze angielskiego. Ale po tej sytuacji postanowiłem skorzystać z kursu online na questfe pl. Już więcej mnie nie zaskoczyli. :) Ale miło wspominam te wydarzenie. :)
    Bardzo ciekawy blog :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy wpis. Jestem nauczycielką od wielu lat i chętnie wypróbuję twoje rady. Niestety nasza praca nie jest łatwa i czasami musimy eksperymentować. Dobrze, że przynajmniej dostaliśmy świetne prezenty na dzień nauczyciela ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ja ostatnio postanowiłam zapisać się w końcu na kurs angielskiego online dla dorosłych i szczerze mówiąc nie żałuję, tym bardziej, że wiele się tutaj nauczyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. oferujemy pożyczkę z oprocentowaniem 3%.
    Skontaktuj się z nami już dziś, aby uzyskać pilną pożyczkę.
    info@waheedfinance.com

    OdpowiedzUsuń