W Warszawie piękna pogoda, czas zacząć wprowadzać wiosenne akcenty do moich zajęć. Mam nadzieję, że któreś z nich przypadną i Wam do gustu. Kilka dni temu zaczęliśmy z motylkami i kwiatkami, o których więcej w poście Spring is coming. Postaram się dodać niedługo więcej pomysłów.
Zacznę od starszych grup. Proponuję rozmowę na temat zmian, jakie niesie wiosna i czy nasze życie także się jakoś zmienia w tym czasie. Do tego worksheet, który znalazłam na jednym z blogów. Mam nadzieję, że zmotywuje to moich uczniów do działania - pożegnanie z zimowym lenistwem i przygotowywanie się do egzaminów końcowych.
My older students will discuss if spring brings any changes connected to ones life. Sweeping out /in things could be a great tool to motivate them!
Zadanie na pisanie urozmaicę słonecznikowym wzorem ze strony http://www.uniqueteachingresources.com/Spring-printable-worksheets.html.
Sunflower template will make the writing activity great fun.
W tym semestrze jedna z moich grup będzie się uczyła, jak mówić o godzinach. Możliwe, że zrobimy zegary w kształcie kwiatów. Mam też w planie ozdobić nasz zegar według tego wzoru:
One of my groups will learn how to tell time, I might use this idea to decorate our clock!
W zeszłym roku kupiłam w księgarni książkę Wycinanki i kolorowanki, która zawiera wiele wiosennych pomysłów do kserowania. Kosztuje ok. 10zł. Myślę że wiele z tych wzorów można w ciekawy sposób połączyć z zajęciami językowymi, np. na płatkach kwiatów możemy wypisywać liczebniki porządkowe, których się właśnie uczymy.
On the flower petals my younger students will write ordinal numbers as they have been studying them recently.
W zeszłym roku salę zdobiły stonoga oraz pszczoła z nowym słownictwem, o których więcej w poście Projekt grupowy.
Last year's woodlouse and a bee in the tree with new vocabulary items.
Zachęcam do komentowania, a także dzielenia się swoimi pomysłami.
I ecourage you to write comments and share your ideas.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz