poniedziałek, 18 marca 2013

Projekt grupowy

Projekt grupowy nie musi oznaczać, że podczas 45 minut zajęć tracisz tylko czas, podczas gdy dzieci rysują, wyklejają, ale tak naprawdę nie uczą się języka angielskiego. Wszystko zależy od Twojego przygotowania - im więcej zrobisz sam/a, tym więcej jest czasu dla dzieci na używanie języka obcego. Oto opis poniższych zdjęć przykładowych prac, które wykonały moje grupy. 

Przygotuj makietę - np. a bee in the tree i poproś dzieciaki o podpisywanie nowych słówek związanych ze zwierzętami/roślinami/ wszystkim innym i przyklejanie ich na wykonane drzewko. Ja wykonałam konar i rozdałam dzieciom 'liście' na których przyklejały nowe słownictwo - gotowe liście przyklejały na makietę i tak powstało drzewo, na które przyfrunęła pszczoła. Podobnie powstała stonoga - na kolorowych kołach dzieci rysowały nowe słownictwo i podpisywały je - połączyliśmy koła, dodaliśmy wesołą głowę i projekt gotowy. Projekt This is Nick to ułożenie zdań z rozsypanki na podstawie podręcznikowej czytanki, a wielkanocne pisanki są przyozdobione rymującymi się słówkami podpisującymi obrazki. 

Nadzoruj pracę uczniów, aby mówili po angielsku i staraj się, aby projekt, który wykonują polegał głównie na wpisywaniu angielskich słów, czy układaniu zdań. Zmieniaj gazetki często i chwal dzieci po wykonanej pracy. Moi uczniowie UWIELBIAJĄ tworzenie nowego wystroju sali poprzez realizację projektów językowych. Oto zdjęcia przykładowych prac, które wykonały moje grupy.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz