poniedziałek, 21 grudnia 2015

Christmas decorations, czyli wyniki konkursu

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie na świąteczną dekorację. Jestem pod wrażeniem Waszych zdolności i kreatywności. Uwierzcie mi, że baaardzo trudno było mi wybrać najlepsze prace i gdybym tylko mogła, to nagrodziłabym wszystkich! Chciałam, aby osoby, które wygrają cieszyły się z nagrody więc nie oceniałam dekoracji ogólnie, a w kategoriach: fiszki - nowela - angielski w tłumaczeniach, czyli wg nagród, o które chcieliście zawalczyć. 

Fiszki wygrywa Żaneta, która chyba nocowała w przedszkolu, aby udekorować salę ;-)



"Czarne Skrzydła" lecą do Urszuli :-)



"Angielski w tłumaczeniach" wędruje do Izabeli :-)







Zwyciężczyniom serdecznie gratuluję i czekam na Wasze adresy. Jeszcze raz dziękuję Wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie. W styczniu kolejna szansa na wygranie fajnych nagród. Poniżej inne piękne i inspirujące prace. Wesołych Świąt!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz