poniedziałek, 25 września 2017

Give me 5, czyli Preston Publishing dla nieco młodszych uczniów

W mojej domowej biblioteczce znajduje się sporo książek wyd. Preston Publishing, które doskonale sprawdzają się przy zajęciach 1:1, szczególnie ze starszymi uczniami. Tym razem miło zaskoczyły mnie dwa podręczniki dedykowane nieco młodszym kursantom.

Give me 5 przypomina mi starą serię książek, z której uczyłam się języka niemieckiego :D Nie pamiętam niestety kto był wydawcą, ale książeczka była z elementami koloru różowego, miała słowniczek, który należało wykorzystać przy zadaniach do lekcji - tutaj jest podobnie :) Mi taka forma odpowiadała do self-study i myślę, że tutaj może być podobnie. Tej pozycji śmiało można użyć jako podręcznika wspomagającego naukę gramatyki i leksyki na korepetycjach z uczniami w wieku 10-14 lat.


Kolejna nowość to... krzyżówki :) Czy Wasi uczniowie je lubią? Jeśli tak, to koniecznie pokażcie im tę książkę. Znajdziecie w niej także ciekawostki, słowniczki obrazkowe i mapy, które mogą się przydać na lekcjach kulturoznawczych.
 

Z angielskim przez świat - krzyżówki będziecie mogli wygrać w tym tygodniu w konkursie na fp bloga na FB. 
Serdecznie zapraszam <3

2 komentarze:

  1. czy można prosić o bardziej wyraźne zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  2. O wygląda naprawdę ciekawie :) Szukam, czegoś co ułatwiłoby mojej córkę samodzielną naukę języka. Chodzi już do szkoły językowej, ale chciałaby porobić coś dodatkowo. Może ta książka się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń