niedziela, 7 września 2014

Fajne naklejki motywacyjne

Bardzo lubię naklejki motywacyjne, pisałam już o nich w poście Reward system. Dzisiaj kolejny raz zareklamuję Biedronkę, gdzie znalazłam super naklejki i PIECZĄTKI! Są różne rodzaje, z pewnością znajdziecie coś dla Waszych uczniów, cena ok! Najbardziej jestem zadowolona z pieczątek sówek :)

W tym roku chętniej będę 'pieczętować' prace dzieci. Naklejkę można sobie wybrać za 5 plusów zgromadzonych na tablicy z imionami (mam aż 8 angielskich w tygodniu, zdobycie tych pięciu plusów pójdzie łatwo). 



6 komentarzy:

  1. Też się w nie zaopatrzyłam. Są bardzo fajne i jakie tanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam trochę inne pieczątki, też z biedronki ;) Tych z sówkami nie wzięłam. A na naklejki jest w szkołach szał!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam flamastrów zmywalnych z końcówką a'la pieczątka, ale Biedronkę też odwiedzę, może jeszcze coś zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w ktorej biedronce w Waw mozna znalezc te stempelki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupowałam w takiej w drodze do Auchan Łomianki ;)

      Usuń
  5. Biedronkowe są całkiem spoko, ale nie zawsze można je dostać. Wówczas proponuję spórbować chińskich, jak stąd: https://gdzienaj.blogspot.com/2019/04/naklejki-motywacyjne-dla-nauczycieli-i.html

    OdpowiedzUsuń