środa, 27 maja 2015

Sites for teens - just for fun, czyli jak urozmaicić lekcję z okazji Dnia Dziecka

Nastoletni uczniowie zazwyczaj twierdzą, że są już prawie dorośli, ale w Dniu Dziecka chętnie korzystają z wymyślonych przez Nauczyciela gier i zabaw. Kiedy miałam lekcje z Uczniami powyżej 14go roku życia zazwyczaj wiele graliśmy - o grach pisałam już nie raz na blogu, ale też urozmaicałam zajęcia ciekawymi stronami www. 

Akinator odgadnie o kim myślą Wasi uczniowie - dobra zabawa gwarantowana! en.akinator.com


Cleverbot porozmawia z nimi na różne tematy www.cleverbot.com


Na Funbrain poczytacie Diary od a Wimpy Kid, żeby później stworzyć własne wersje pamiętnika http://www.funbrain.com/journal/Journal.html?ThisJournalDay=1&ThisPage=1

Przypominam również, że mój blog bierze udział w konkursie. Bardzo dziękuję za nominację do konkursu na najlepsze blogi dotyczące nauki języka angielskiego. Będzie mi bardzo miło, jeśli zagłosujecie na mojego bloga na stronie http://en.bab.la/news/top-100-language-learning-blogs-2015-voting - wystarczy kliknąć w Blog dla nauczycieli języka angielskiego - Hummingbird ELS. Dziękuję za wsparcie!


1 komentarz:

  1. Jak dobrze, że mamy Internet i tyle inspiracji. Zaraz zapoznam się ze poleconymi stronami, bo wyglądają bardzo interesująco:-)

    OdpowiedzUsuń