piątek, 9 kwietnia 2021

Genibot, czyli kodowanie za zajęciach języka angielskiego

W naszym przedszkolu mamy zajęcia kodowania. Postanowiłam przetestować roboty do kodowania - Geniboty - aby zobaczyć, czy mogą się przydać na języku angielskim.

 

Link do filmu na YT --> TUTAJ

 


 Fimik Unboxing --> TUTAJ

 

UWAGI:

- To nie jest wpis sponsorowany.

- Nie musicie mieć maty do kodowania.

- Geniboty mają dużo więcej funkcji, niż ja pokazuję (!) Jeśli będziecie ciekawi, to nagram więcej :)

-  Na zajęcia języka angielskiego należy zmienić język Genibotów --> I najlepiej po zajęciach zmienić na polski, jeśli pożyczyliśmy je od nauczycielki polskojęzycznej :) --> JAK ZMIENIĆ JĘZYK GENIBOTA

- Na Geniboty możecie przyczepiać klocki LEGO <3 

Genibota mam ze strony EduSense.


P.S. Będzie mi miło, jeśli polubicie profil mojego bloga na FB <3

 

 

1 komentarz:

  1. Obecnie umiejętność posługiwania się językiem angielskim jest wymagana w wielu firmach oraz moze pomóc w wielu sytuacjach prywatnych. Dlatego polecam Wam profesjonalną szkołę języków obcych - https://lincoln.edu.pl/krakow/centrum/ .

    OdpowiedzUsuń