niedziela, 24 września 2017

Active Matura, czyli kolejna propozycja od wyd. Polonsky

Już jakiś czas temu Roman Ociepa podarował mi książkę Word Formation B2. Miałam nadzieję, że uda mi się ją przetestować na żywym maturalnym organizmie, ale z braku czasu na udzielanie korepetycji w ostatnim czasie, sprawdziliśmy podręcznik z Puszkiem ;)



Word Formation B2 to fajna opcja nie tylko dla maturzystów, ale także dla osób przygotowujących się do zdawania egzaminów Cambridge. Znajdziecie w niej mnóstwo przykładów, podzielonych tematycznie. Przyznam szczerze, że podręcznik wzbudza we mnie miłe wspomnienia: Na studiach nienawidziłam słowotwórstwa, był to dla mnie koszmar, bo nigdy wcześniej nie rozwiązywałam zadań tego typu (jestem już starej daty i nie korzystałam z podręcznika, który miałby tego typu zadania ;) ). Co więc postanowiłam zrobić? Ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć! Z pomocą przyszedł mi p. Mariusz Misztal (nie osobiście ;) ale ze swoją książką Tests in English). Od tamtej pory zadania na słowotwórstwo stały się moimi ulubionymi i często 'męczę' nimi kursantów. Propozycja Romana Ociepy z pewnością doczeka się niebawem znienawidzenia przez moich dorosłych uczniów ;)

Książkę można kupić --> TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz